när det inte riktigt blev som det skulle

jaha den här helgen blev ju inte alls bra. Typiskt mig att ha en massa förhoppningar alltid och sen blir det inte så. Tur att jag hade en toppendag på stranden idag, det räddade fan min helg!

Helgens bästa var att andreas somnade på bussen mellan glashyttan och villaskolan (han skulle åka från stranden till mig) och vaknade i Rinkaby. Som tur var skulle mina asnitade föräldrar åka taxi hem från stan så de kunde plocka upp honom haha tumme upp andersson!

Nu borde jag verkligen sova eftersom jag ska upp och jobba imorgon men jag hatar att sova ensam när det åskar. Fattar inte det, två pers eller fler = supermysigt ensam= skitläskigt!

Förövrigt tänker jag mycket på att jag nu är en såkallad "kaffemoster" till världens finaste Li Ekman. LÄngtar tills jag får hålla om henne :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0