"Life is what happens to you while you're busy making other plans"

känner mig äntligen nöjd med bloggisen. Nu kommer jag antagligen att tappa intresset igen, haha!
 
Ska krypa ner i bingen och lyssna på musik och tagga inför morgondagen då det blir en fet afterwork med Martina. En favorit i repris så att säga, får dock hoppas att den här afterworken inte innehåller lika mycket dramatik och "fröken M- incidenter" som förra gången...

Ett citat som stämmer in på mig och mitt liv just nu är:
"Life is what happens to you while you're busy making other plans"
Visst stämmer det? Det fina underbara i livet händer ju alltid när man minst anar det eller när man inte tänker på att det händer för man sitter med näsan i kalendern och räknar dagar istället för att lyfta blicken och se vad som försigår runtomkring en. Fina ögon, familjelycka och varma sommarkvällar...
Jag längtar något så otroligt mycket men jag börjar inse att livet som pågår nu, är inte mindre värt för att ett annat äventyr väntar! Jag ska därför bättra mig, lite mer carpe diem i Fröken M's liv och lite mindre "men imorgon måste jag.."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0