Lediga dagar

haft en riktigt härlig dag idag. Vaknade upp utvilad vid lunchtid. Jag låg bara kvar i sängen och läste Håkan Nessers Människa utan Hund. Jag läste säkert 3 timmar i sträck utan att märka att tiden gick (bra bok!) men rebecka ringde och ville äta glass och det är man ju inte sen på att tacka ja till! Min fina rebecka, jag kommer sakna dig så mycket!

Efter glassätandet återvände jag hem till min bok men då ville istället min reskompis Catrin göra anspråk på mig så det var bara till o köra in till stan och dricka en jävlarns massa kaffe och snacka om AUSTRALIEN. Det är alltså bara lite mer än en månad kvar. Så jävla läskigt, så jävla spännande och ja helt jävla galet.
Imorgon ska jag tillbaka till jobbet igen (intressemarkering här!) men på onsdag ska jag äntligen få träffa Emma och Lilla Li igen, galet mysigt!

Tjengeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0