hell no

nahe det funkade inte att sova. Jag har fan blivit förkyld!? Hur fan kan jag har blivit förkyld nu, i den här värmen?
Emma har nu uppdaterat sin blogg iimse.blogg.se och lagt upp en bild där man kan se Lilla Li! Jag har inte vågat lägga in den bilden jag har, tänkte fråga henne först om det är okej. Det är lite känsligt med att lägga ut bilder på små barn faktiskt. men jag tror inte att någon utav mina 4 läsare är psyko eller? Men ska fråga först sen lägger jag kanske ut bilden på guldklimpen endast ett par timmar gammal <3
Fixade med bloggdesignen och det blev verkligen skitfult haha men jag får pyssla mer med det imorgon eller så för jag är helt tom på ideér.


Mycket snyggare motiv på förra headern höhö ...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0