all over again

Anledningen till att jag inte varit här är helt enkelt för att jag inte har haft lust. Vad ska jag skriva? och framföallt varför ska jag skriva? Det slutar ju alltid med att jag skriver något böligt inlägg sen vågar jag inte logga in här på en halv evighet. Men saken är den att jag måste vänja mig. Vänja mig vid att sätta ord på allt och skriva om min vardag för tanken är ju att jag ska blogga när jag är i Australien. Ja just det lilla bloggen, Fröken M kastar in handduken, trött på att leva svenneliv jobba 7- 16 nu byter jag sweden mot Australien. overkligt är ju bara förnamnet. livrädd? ja.. Men jag tittar inte i backspeglen, ägnar inte en tanke åt vad jag egentligen håller på med, datumet är bestämt och nedräkningen har börjat. fyfan vad det går fortm lite som vivelvinden på k-dagarna.

Nu ska jag gå och göra en brakfrukost till mig, är hungrig som fan. Anledningen till att jag redan är uppe är för att jag har jobbat natt hela helgen 12 timmars så min dygnsrytm är ju helt fuckad. Vaknade kl 4 pigg som tuppen!
Blir stranden idag med Rebecka, kvalitetstid.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0